کد خبر: ۵۳۲۳۴۸
زمان انتشار: ۱۵:۱۲     ۱۸ آذر ۱۴۰۲
نشست دانشجویی با موضوع «بررسی عملکرد دو ساله دولت سیزدهم» با حضور محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از خبرگزاری دانشجو، نشست دانشجویی با موضوع «بررسی عملکرد دو ساله دولت سیزدهم» با حضور محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

در این نشست منصوری گفت: دانشجویان ما امروز مورد برنامه ریزی و غضب و کینه دشمن هستند اگر این سرمایه آسیب ببیند، کشور آسیب می‌بیند اینکه ۱۶ آذر و حوادث آن را تحلیل می‌کنیم از این باب است.

وی افزود: ما ۱۶ آذر را بازخوانی می‌کنیم که عبرت آموزی شود و دشمن را گم نکنیم. ما معتقدیم باید به مبارزه با دشمن رفت نه مثل فردی که دشمن را باهوش تلقی می‌کند. اینکه همه مسائل خودمان را به دشمن گره بزنیم نگاه درستی نیست.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: اگر درست تحلیل نکنیم و روایت نکنیم جای جلاد و شهید عوض می‌شود .ما تقاضا داریم که دانشجویان با بیان مومنانه دولت را نقد کنند.با نقد دولت در افق انقلاب می‌توانیم برنامه ریزی بهتری برای آینده داشته باشیم. شهادت میدهم که حضور مسئولان دولتی در دانشگاه ها مهندسی شده نیست. معتقد به این نیستم که فضای گفتگوی دانشجویی مهندسی شده است.

منصوری در ادامه گفت:  زمانی که دولت را تحویل گرفتیم، تورم ۵۰ درصدی داشتیم و ۷۰۰ نفر از مردم روزانه بخاطر کرونا فوت می‌کردند. در همین دولت ۵۰ هواپیما وارد کردیم و اصلا اعلام نکردیم.از نظر ذخایر کالا‌های اساسی وضعیت خوبی نداشتیم و ۴۸۰ هزار میلیارد تومان کسری منابع وجود داشت. شهریور ۱۴۰۰ نرخ تورم تولید ۱۰۳ درصد بود.

جمع آوری بنر «بانک‌ها غلط می‌کنند بنگاه داری کنند» کار غلطی بود
 
 منصوری در پاسخ به سوال دانشجویان مبنی بر جمع آوری بنر«بانک‌ها غلط می‌کنند بنگاه داری کنند» از میدان ولیعصر تهران گفت: جمله‌ای از رهبر انقلاب در میدان ولیعصر نصب شده بود که این بنر جمع آوری شد، این کار کار غلطی بود نباید به مبانی کشور تسامح و تساهل داشته باشیم باید مصلحت کلان را در نظر گرفت اگر چهار نفر هم ناراحت شوند اتفاقی نمی‌افتد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها